TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Przesłanki i przejawy logistyki i marketingu autor: Blaik Piotr, Pokusa Tadeusz, Kaczmarek Józef, Potwora Witold
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

Przesłanki i przejawy logistyki i marketingu

Promocja!
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu
ISBN: 978-83-88980-03-9
Format: B5
Liczba stron: 311
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2002 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
91,50 zł 30,00 zł

Książka prezentuje pokłosie prac badawczych i studiów prowadzonych w opolskim środowisku badawczym pod kierunkiem prof. zw. dra hab. Piotra Blaika w zakresie integracji logistyki
i marketingu. Współczesna logistyka i marketing traktowane są w publikacji jako dualne koncepcje zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem, których integracja wyzwala nowe możliwości wzrostu efektywności przedsiębiorstw. Celem autorów była identyfikacja najistotniejszych przesłanek i przejawów integracji tych dwóch koncepcji, kluczowych dla efektywnego wykorzystania potencjału przedsiębiorstwa i osiągnięcia sukcesu rynkowego.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Suplement akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier