TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Jak wykreować sukces uczelni autor: Maliszewski Tomasz
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • 6,90 zł
  • 9,90 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

Jak wykreować sukces uczelni

Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku edukacyjnym
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 978-83-264-8134-5
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 232
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
69,00 zł

Książka odpowiada na ważne pytania związane ze współczesnym rynkiem edukacyjnym w Polsce:
- W jaki sposób szkoły wyższe tworzą przewagę konkurencyjną?
- Jakie kluczowe czynniki sukcesu odgrywają w tym procesie główną rolę i w jakich strategicznych obszarach?
- Jakie siły decydują o rynkowych tendencjach i determinują kierunek zmian?
- Dzięki jakim czynnikom uczelnie planują budować przewagę konkurencyjną w najbliższych pięciu latach?
Autor opisuje w niej wszystkie najważniejsze koncepcje przewagi konkurencyjnej. Prezentuje szanse i zagrożenia dla uczelni wyższych. Omawia procesy zachodzące na międzynarodowym rynku edukacyjnym, m.in.: otwieranie się tego rynku, nasilanie się procesów umiędzynarodowienia, napływ funduszy europejskich, globalizację gospodarki, jak również realizację Procesu Bolońskiego. Wyjaśnia, na czym polegają zmienione oczekiwania wobec szkół wyższych i ich przekształcenia instytucjonalne zachodzące pod wpływem presji ze strony otoczenia konkurencyjnego. Efektem tych rozważań jest pytanie o model współczesnej szkoły wyższej: uniwersytet "humboldtowski" czy "przedsiębiorczy".

Szczegółowej analizie poddaje takie obszary funkcjonowania szkolnictwa wyższego, jak wymiar instytucjonalny szkoły wyższej i jej oferty edukacyjnej oraz działania marketingowe mające na celu budowanie wizerunku uczelni.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Suplement akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier