TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Quo vaditis? autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • Od 9,50 zł
  • Od 12,50 zł
  • Od 11,00 zł
  • Od 15,50 zł
  • 6,90 zł
  • 9,90 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł

Quo vaditis?

Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach
Wersja papierowa
Redakcja: Gackowski Tomasz
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 978-83-7545-390-4
Format: 16.6x23.6
Liczba stron: 310
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
45,00 zł 40,50 zł

Tom 17. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Książka „Quo vaditis? Interdyscyplinarne horyzonty nauk o mediach” odpowiada przede wszystkim na pytanie o perspektywy nowej-starej dyscypliny naukowej – nauki o mediach. Nie ulega wątpliwości, iż jest istotnym przyczynkiem do budowania tożsamości polskiego medioznawstwa. Ponadto skłania do integracji środowisko badaczy mediów, pochodzących przecież z różnych dyscyplin naukowych. Najważniejsze jednak jest to, iż niniejsze wydawnictwo stanowi ważny krok w drodze ku dookreśleniu terminologicznych, metodologicznych oraz teoretycznych podstaw nauk o mediach. A przecież to właśnie one stanowią o autonomiczności każdej dyscypliny naukowej.
prof. dr hab. Marek Jabłonowski (Uniwersytet Warszawski)

Zebrane w tomie teksty łączy silne powiązanie refleksji teoretycznej nad mediami masowymi z praktyką badawczą, różni zaś odwoływanie się do odmiennych perspektyw i dyscyplin naukowych. Autorzy skupiają uwagę na zagadnienia silnie zakorzenionych w nauce, np. pamięci kulturowej, konstruowaniu narracji czy psychologii perswazji, ale też podejmują zagadnienia zupełnie nowe, takie jak lokowanie produktu czy dziennikarstwo hybrydowe. Publikowane teksty dowodzą, że współczesne medioznawstwo musi rozwijać się w poprzek ustalonych podziałów i dyscyplin naukowych, korzystając z całego dorobku humanistyki i nauk społecznych. Badawcza eksploracja multimedialności wymaga interdyscyplinarnego podejścia. Taka jest – i wydaje się, że powinna być – logika rozwoju nauk o mediach.
prof. dr hab. Maciej Mrozowski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Suplement akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier