LOGOPEDIA

Szeroki wybór książek i pomocy logopedycznych

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 196 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Myślenie przyczynowo-skutkowe, Agnieszka Fabisiak-Majcher, Marta Korendo, Elżbieta Ławczys

Myślenie przyczynowo-skutkowe to zestaw obrazkowy rozwijający u dzieci umiejętność rozumienia tego, co było najpierw, co potem, co było przyczyną, a co jest skutkiem oraz linearnego porządkowania bodźców. Kształtowanie myślenia przyczynowo-skutkowego warunkuje zdolność przewidywania konsekwencji własnych działań, usprawnia jednocześnie umiejętność skutecznego planowania i unikania błędów w codziennym postępowaniu. ... więcej

Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu 3 Sekwencje, Bala Agnieszka

Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci: - zagrożonych dysleksją - ze skrzyżowaną lateralizacją - z trudnościami w nauce języka Zadania zawarte w książeczce uczą dostrzegania szczegółów obrazka, analizowania elementów narysowanego schematu rysunku. Rozwijają pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Propozycje mogą być wykorzystane także ... więcej

Słucham i uczę się mówić Odmiana rzeczownika 2 + CD, Wianecka Elżbieta

Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja. Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek. Zadaniem serii jest: * Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki ... więcej

Słucham i uczę się mówić Sylaby i czasowniki Liczba mnoga, Wianecka Elżbieta

Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy. Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek. Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną ... więcej

Stymulacja rozwoju funkcji poznawczych w wieku niemowlęcym, Cieszyńska Jagoda, Dębicka Agata

Poziom umiejętności spostrzegania jasności, barwy, kształtu, wyodrębniania elementów z tła jest warunkiem prawidłowego rozwoju funkcji poznawczych małego dziecka. W pierwszych miesiącach życia dziecko przygotowuje się do aktywnego uczenia się komunikacji językowej i pozawerbalnej. Najważniejsza jest umiejętność skupiania wzroku, wyodrębniania oczu i ust, śledzenia ich ruchu, śledzenia ruchu obrazów w pozycji leżącej i na brzuchu. Bez ... więcej

Wiersze bez szumów, Beata Bonik

Ćwiczenie poprawnej wymowy głosek s, z, c, dz, ś, ź, ć, dź. Wiersze bez szumów autorstwa Beaty Bonik to książeczka nietypowa, ponieważ teksty w niej zawarte pozbawione są zupełnie słów z głoskami sz, ż, cz, dż (szeregu szumiącego). Publikacja stanowi znakomite uzupełnienie terapii logopedycznej. Adresatami książeczki są logopedzi, nauczyciele przedszkolni oraz rodzice. Celem wierszyków logopedycznych jest korygowanie nieprawidłowej ... więcej

Jak edukować seksualnie osoby z niepełnosprawnością intelektualną, Fornalik Izabela

Publikacja skierowana jest do tych wszystkich specjalistów, którzy na co dzień pracują z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi z intelektualną niepełnosprawnością: do nauczycieli szkół i przedszkoli specjalnych, kadry pracującej w warsztatach terapii zajęciowej, domach pomocy społecznej, internatach, a także do pedagogów, psychologów, studentów pedagogiki specjalnej. Bazując na własnym wieloletnim doświadczeniu, zarówno ... więcej

ADHD nadpobudliwość psychoruchowa , Rosemarie Portmann

W książce znajduje się rzetelny przegląd informacji na temat ADHD i nadpobudliwości w ogóle. Problem nadpobudliwości psychoruchowej został przedstawiony w sposób jasny i zrozumiały. Autorka rozprawia się ze wszystkimi pogłoskami, podejrzeniami oraz wyobrażeniami, które niegdyś łączono z terminem ADHD. Dostarcza natomiast argumentów, z pewnością pomocnych w pedagogicznej pracy.

Uczę się mówić 4, Śmiałkowska Dagmara, Kaleta Roma
Mandale literkowe i cyferkowe, Małasiewicz Alicja
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Suplement akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier