TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

DOŁĄCZ DO NAS!

 
 
 
 

LOGOPEDIA

Szeroki wybór książek i pomocy logopedycznych

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 195 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Program psychostymulacji dzieci w wieku przedszkolnym z deficytami i zaburzeniami rozwoju, Anna Franczyk, Katarzyna Krajewska

Są to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również w zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych. Celem programu jest umożliwienie dzieciom niepełnosprawnym ... więcej

Trudne litery- b, d, g, p, Marta Bogdanowicz

Zaproponowane w tej książce zadania mają na celu zapobieganie trudnościom w prawidłowym spostrzeganiu, zapamiętywaniu i rozpoznawaniu liter b, d, g, p –które są do siebie podobne pod względem kształtu, natomiast inaczej ułożone w przestrzeni. Bardzo ważne, aby dzieci odpowiednio wcześnie zaczynały poznawać te litery. Dlatego też w książce znajdują się ćwiczenia, które mogą wykonywać już dzieci w wieku przedszkolnym. ... więcej

Logopedia Mnemoliterki, Skibska Joanna

Mnem˘literki to ćwiczenia do wprowadzania i utrwalania liter podobnych pod względem kształtu – wykorzystujące mnemotechnikę w postaci zakładek obrazowych, ponieważ najbardziej naturalnym sposobem uczenia się dziecka jest uczenie wykorzystujące obraz, emocje oraz ruch, co z kolei „uruchomia” wyobraźnię, pozwalając na ukonkretnienie materiału abstrakcyjnego, jakim są litery. Zakładki obrazowe [1] (alfabet skojarzeniowy) skonstruowano w taki sposób, aby ... więcej

Komunikacyjne metody terapii osób z afazją, Cieszyńska Jagoda, Dębicka Agata

W każdej sytuacji zaburzeń w komunikacji społecznej dochodzi do frustracji. Budowanie i odbudowywanie języka w umyśle Drugiego Człowieka zawsze opiera się na tych samych mechanizmach – uczenia się w dialogu, poprzez naśladowanie, współdziałanie i instrukcję. Aby skutecznie uczyć się języka trzeba używać go do komunikacji. Wychodząc od używanych przez grupę społeczną wypowiedzi budowany jest dostępny pacjentowi system językowy. ... więcej

Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ , Płusajska-Otto Agnieszka

"Ładnie mówię głoski SZ Ż CZ DŻ" to zbiór 70 obrazków - zdjęć podzielonych na trzy zestawy. Na żadnym z obrazków nie ma przedmiotu, w którego nazwie występuje głoska R. W tym okresie rozwoju mowy dziecka jest to głoska sprawiająca równie dużo trudności jak szereg SZ Ż CZ DŻ. Na 14 spośród 70 obrazków znajdziecie Państwo przedmioty, w których nazwach głoski szeregu szumiącego występują ... więcej

Kolor i kształt,

To gra w której zwycięzcą zostanie ten, kto pierwszy skojarzy kształt owoców z właściwym dla nich kolorem. Gra wyzwala duże emocje, jest świetnym treningiem na spostrzegawczość i refleks. Jej adresatem są nie tylko dzieci, również dorośli mogą w niej sprawdzić szybkość swoich reakcji. Zawartość pudełka: 15 kart owoców, 2 bączki, 24 żetony, instrukcja.

Rok wierszem malowany, Wojciechowicz Małgorzata

Rok wierszem malowany jest zbiorem wierszy dla nauczyciela poszukującego poetyckiego wsparcia na codzień w swoich metodach pracy i zabawy z dziećmi. Wiersze zostały tak skomponowane, że same "mówią" jak pracować w formie zabawy, na co zwrócić uwagę i uwrażliwić rodzącą się osobowość malucha. Rok wierszem malowany jest pomocny w planowaniu miesięcznej pracy wychowawczo-dydaktycznej.

Gdzie pszczółki mieszkają?, Kamińska Dominika, Ślęzak-Stachulak Alicja

Dlaczego zagadki? Dzieci uwielbiają zagadki. Ich rozwiązywanie jest doskonałą zabawą, która jednocześnie uczy i wychowuje. Informacja w postaci zagadki nawiązuje do naturalnej potrzeby odkrywania świata przez małe dziecko (...). Dla rozwijającego się dziecka całe otoczenie każdego dnia jest zbiorem zagadek, które przy pomocy swoich opiekunów lub też samo rozwiązuje. Zagadki pomagają także w poznawaniu nowych pojęć, wiadomości, nieznanych ... więcej

Ortografia dla uczniów szkoły podstawowej z.4 ch-h, Omiecińska Aurelia, Saduś Zdzisława

Zeszyt ćwiczeń przeznaczony do nauki ortografii w zakresie pisowni ą - om - on oraz ę - em - en dla uczniów szkoły podstawowe.

Relacje, Cieszyńska Jagoda, Dębicka Agata

Relacja ujmuje zależność między dwoma bądź większą liczbą elementów (podmiotów, przedmiotów, fragmentów obiektów, cech). Ujęcie relacji wymaga przetwarzania sekwencyjnego, charakteryzującego pracę lewej półkuli mózgu. Naistotniejsze w terapii funkcji poznawczych jest wyprawowanie umiejętności dostrzegania różnic pomiędzy elementami i związków zachodzących między nimi. Sprawności te są ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Suplement akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier